Ikeagrejer och organiserad garderob

Skrivet: 2007-04-18, 23:51:04 / Nya ting

Här kommer bilderna på Ikea grejerna som jag inhandlade idag.



Jag tänkte att jag skulle plantera något fint i den där baljan. Jag vet bara inte vad. Om du har några förslag så är det bara att säga till.


I söndags stadade jag och organiserade min garderob.

image105

mamma sa:

Hej!
Va fint det blir!
Du skulle kunna plantera kryddor i baljan o ställa den ute.Tex. Basilika, Oregano, Dragon, Mynta och Citronmeliss. De tycker jag är goda att ha i mat o efterätter.
//Kram från mamma Lola


Datum: 2007-04-23: Tid: 20:47:01
mamma sa:

Hej igen!
Men glömm inte Lekakulor på botten i baljan ca 5-10cm, beroende på hur stor baljan är. Köp färdiga kryddor från växthus. Tänk på att basilika tål inte kyla, måste vara över 10 grader.
//puss


Datum: 2007-04-23: Tid: 20:54:40
mamma sa:

Här är en bra sida att läsa, blimedlem och fråga om växter o trädgård. Lycka till!
//kram


Datum: 2007-04-23: Tid: 20:58:10
Bloggadress/URL: http://www.odla.nu/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin