Jag gillar att photoshoppa, har jag kommit på.

Skrivet: 2007-04-11, 21:51:11 / Fotodagboken

Idag har jag hunnit med två promenader, det är typ allt och ritat lite hjärtan i photoshop. Börjar bli bekant med de flesta funktioner i photoshop nu, förutom de hundra plug-in som jag laddade hem igår. Oops. Nu har jag mycket att lära mig och kolla igenom. Tog några bilder på promenaderna som jag ska leka lite med sen och lägga ut här på bloggen.

image79
Titta vad jag lyckades åstakomma. Tihi.

Just nu är Olle och c/o här, killarna ska väl dricka öl och snacka en massa eftersom att de inte träffats på ett tag. Jag får se hur jag gör, antingen sitter jag kvar här vid photoshop eller så är jag social. Vi får se. Fast det är ju inte så roligt när de ändå bara står ute och röker hela tiden. Jag kan inte förstå, varför det är en sån stor social-grej, få canser och så.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin