Lång promenad och Coca Cola

Skrivet: 2007-04-15, 22:21:41 / Dagboken


image96Idag vaknade jag tidigt, klockan nio. Det är tidigt för att vara mig i alla fall. Då hoppade jag direkt in i duschen och gjorde i ordning mig. Efter en frukost inne hos Jonathans mamma, var det solen som gällde. Vi satt ute på gården och solade en stund innan vi bestämde oss för att ta en lång promenad bort till Ica Maxi på Erikslund, ungefär 5 km bort.

Jonathan hittade snygga jeans på Team Sportia som han lade undan tills imorgon. Vi köpte salva och ansiktstvätt på Apoteket och satt ute i solen och tog en korv och Coca Cola på Maxi. När vi var på väg hem gick vi förbi Inter Sportia och spanade in inlines. Vi har fått en idé om att börja åka, det är en skön motionsform och så tänkte vi ta med dem om vi åker på semester i sommar, det är ett skönt färdmedel.
image97

Jag idag:


Linne: New Yorker
Svarta Shorts: Zara
Solisar: Från Warsawa
Nitbälte: Blue fox







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin