Myrorna och fontänen

Skrivet: 2007-04-12, 16:04:38 / Fotodagboken

Oj, klockan är redan fyra. Dagarna bara flyger iväg. Har varit en sväng till Myrorna med Mattias och hans barn. Jag köpte av vas, men det fanns en del andra saker som jag också ville ha, men pengarna säger nej. Men förhoppningsvis får Jonathan pengar snart, han lömnade in sina papper till CSN idag i alla fall. Det är inte roligt att ha lite pengar kvar när det är mer än två veckor kvar tills man får nya. Men sånt är livet.

Jag kom inte i säng tidigare igår, utan fastnade framför photoshop. Jag ska göra ett kollage över vår semester förra sommaren, hade jag tänkt och började med den fina fontänen som vi såg i Prag.

image82
Världens vackraste upplevelse. Fontänen, fyverkerier och sång. Underbart.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin