Creative evening...

Skrivet: 2007-12-10, 01:17:46 / Illustartioner

image571
Ikväll har jag pysslat och ritat, b.l.a så har jag lagt på bakgrund och ram, på denna illustration. Har även en del andra illustrationer på gång.

När vi kom hem från julmarknaden somnade jag i soffan, min mage krampade och gjorde ont. Vaknade inte förrän klockan åtta, hade då sovit i tre timmar. Efter det kollade jag på Andra Avenyn och vi började även se första halvan av Pirates of the caribbean 3, men den var så långtråkig så vi stängde av. Har även sett en del av Simpsons fimlen, jag som hatar Simpson, men jag kollade faktisk en hel del.

Annars så hade vi det trevligt i Fagersta, inte för att det var så mycket till julmarknad, men vi hälsade på Jonathans mormor, fick se hur julen såg ut för 100 år sedan, kollade i den mysiga köpboden och åt en god fläskfilépizza. Men julmarknaden i övrikt var helt värdelös, det var typ bara fyra/fem stycken som stod och sålde saker. Lite synd. Men det känndes skönt att komma iväg på en liten utflykt. Har dessutom druckit årets första glögg, det var gott.

Då var 2:a advent över...



Illustration: jag själv

Theresan sa:

Svar: Jo ska försöka att inte busa allt för mycket med småungarna. Hihi

Du är duktig på att göra illisar :) Och btw, simpson filme var inge bra tyckte jag och jag älskar simpsons i vanliga fall. Det ända som var bra var "spider pig, spider pig" ;D


Datum: 2007-12-10: Tid: 07:04:53
Bloggadress/URL: http://theresaan.blogg.se
Ida sa:

svar: Ja den är riktigt fin :)

Men är du illustratör av nåt slag?


Datum: 2007-12-10: Tid: 10:42:36
Bloggadress/URL: http://daaarlingen.blogg.se
Ida sa:

Haha smart du är ;)

Ja jag tycker du ritar jättebra! Vad gör du då? Nån designskola?


Datum: 2007-12-10: Tid: 12:46:25
Bloggadress/URL: http://daaarlingen.blogg.se
D sa:

Heej, sngg blogg med fina illustrationer :)
Hur sätter man en bild bredvid texten? :O
:)
D.


Datum: 2007-12-16: Tid: 11:38:02
Bloggadress/URL: http://dandoni.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin