Fenomenet klackskor...

Skrivet: 2007-12-14, 23:49:48 / Dagboken

Nu ska jag börja packa och smörja in mig med lite brun utan sol, jag vill ju inte vara helt blek om vi ska sola och bada på båten. Men jag får se hur jag gör med det, känner mig så fruktansvärt tjock för tillfället, men jag tar med mig badkläder ifall att. Att jag precis glupsade i mig en 100 g Geishakaka, gör ju inte att jag känner mig smalare direkt. Men jag är jättenöjd över klädvalet som jag ska ha på mig på båten imorgon, en svart klänning, med en silkesrosett över båda brösten, det kanske låter konstigt men den är jättesnygg. Till det ska jag ha mina nya klackskor och stayups. Får se hur länge jag orkar eller kan ha på mig mina nya skor... förhoppningsvis under middagen i alla fall.

Hur ska ett par klackskor sitta egentligen? De måste ju ha exakt samma storlek som foten isig, annars går man ju ur dem och om det är lite över där bak så går man ur dem. De måste sitta tajt och tårna måste ta i där fram för att de inte ska åka av där bak. Men då gör det ju jätteont i tårna. Jag måste ha hälinlägg på ett par 35or det är helt otroligt. Undra fall ett par 34or skulle sitta perfekt? Men det går ju ändå inte att få tag på. Det är redan hur svårt som helst att få tag på ett par 35or, i alla fall i den här stan.

Just det, jag ska måla naglarna också...

Puss och kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin