Godnatt

Skrivet: 2007-12-01, 01:38:40 / Mat, recept & träning

Så var det den första december då. Känns lite overkligt, men ändå inte. Tiden bara rinner iväg, snart sitter vi hemma hos farmor och frafar och äter köttbullar på julafton och öppnar julklappar från släkten. Innan dess ska vi även på kryssning, den 15:e december sitter vi vid ett julbord på Birka cruises ute på Östersjön. Det ska bli roligt, min första kryssning utan att kliva av båten, faktiskt. Annars har jag bara åkt till Åland, för att vi ska av på Åland.


Nyss utövade jag lite styrketräning här hemma, situpps, rygglyft, benlyft och hantellyft. Gjorde lite olika varianter på benlyft, liggandes på ryggg, ståendes på knäna och så. Det känndes skönt, ska även försöka komma iväg till gymmet imorgon, tidigt på dagen, kanske vid ett tiden? Får se hur pigg jag är. Efter det ska jag baka saffransbullar, jag hoppas verkligen att vi kommer oss för det, för det skulle ju vara trevligt med lite julbak. Har aldrig bakat bullar här hemma ännu. Så det skulle vara på tiden, nu till jul och allt.

image523

Klockan börjar bli mycket nu. Ska nog ta och studsa i säng.
Godnatt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin