Idag har jag varit tröttheten själv.

Skrivet: 2007-12-11, 23:43:42 / Dagboken

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag.

Jag har varit lat, lat och åter lat. Men när jag väl tänkte skriva ett inlägg tidigare idag, då fungerade inte internet. Så typiskt, eller hur?  Så det hängde inte bara på min lathet. Annars har jag faktiskt inte mått så bra idag, sov till klcokan två, men jag var så fruktansvärt trött och har varit det hela dagen. Inte förrän klcokan fem började jag piggna till, då åkte jag hem till mamma en stund, Jonathan åkte till stan för att handla julkappar, till mig. När han kom tillbaka fikade vi tillsammans. Det var skönt att komma hemifrån en stund, som vanligt.

Just det... Igår var vi nere på stan och handlade lite julklappar, så nu har jag tre julklappar avklarade, det känns skönt. Men jag har fortfarande en del kvar. Jag skämde bort mig själv lite också, hittade faktist två snygga klänningar, till bra pris som jag ska ha bl.a. på kryssningen, på julafton, på nyår och andra mysiga tillfällen nu i juletider. Köpte även en rödaktig t-shirt, fast egentligen så är det ingen t-shirt, fast det är inget linne heller, jag är helt värdelös på att definera klädesplagg och alla olika namn och benämningar... En ny rouge från Makeup store, fick ochså hänga med hem. Mitt första inköp i värlsdhistorien på Makeup Store, har hört så mycket gott om dem så jag var bara tvungen att köpa nåt därifrån och alla deras ögonskuggor, de är sååå snygga. Det får bli mitt nästa inköp därifrån.

Bilder på mina inköp kommer allt eftersom jag visar upp dagens outfit.


Sabine sa:

Jag hatar när inte internet funkar


Datum: 2007-12-12: Tid: 10:46:43
Bloggadress/URL: http://enibas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin