Julrea och juldagens outfit

Skrivet: 2007-12-26, 19:33:49 / Självpoträtt

Lite sent att lägga ut juldagens outfit.
Men jag ville så gärna visa upp min kofta som jag fick utav Jonathan i julklapp. Vi var hemma hos mamma igår och hade lite julmys. Jag fick te, en temugg, choklad och pengar. Det blir inte lika mycket paket längre, pengarna lockar oftast mera. Även fast det är lite tråkigt att bara få pengar, men då kan man i alla fall välja själv vad man ska köpa. Då slipper man bli besviken.

image599
image600

Idag har vi varit nere på mellandagsrean. Det var fullt med människor överallt. Jag hittade en lilaaktigkofta på JC, en grå tunika på Åhlens och ett par vinterskor från Belle.
Totalt blev det 350 kronor.

(Har massor att bilder att lägga ut. Men allt får ju inte plats i ett inlägg. Så jag får sprida ut det så gått det går. Julklappar, julbilder, nyköpta kläder, ja allt möjligt. Så det kommer komma en del efter som.)

Ikväll ska vi ut på krogen.


Junitjej sa:

Fina bilder!
Ha det kul på krogen!


Datum: 2007-12-26: Tid: 19:38:18
Bloggadress/URL: http://junitjej.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin