Legally blond

Skrivet: 2007-12-14, 21:09:06 / Självpoträtt

Kopplar av en stund framför teven, tittar på Legally blonde, måste ju se ettan eftrsom att jag har sett tvåan. Efter den måste jag packa inför kryssningen som vi ska på imorgon. Vi är bara borta en natt så jag behöver inte så jättemycket packning, men det blir ju ändå en del. Men jag ser verkligen fram emot att åka nu. Det kommer att bli roligt.

Idag har vi varit på stan med mamma och Linnéa. Jag köpte ett par svarta högklackade med träklack från den nya skoaffären i Gallerian. De fanns i storlek 35 också, så himla bra, men de är ändå förstora så jag måpste ha hälinlägg. Har letat i alla affärer i hela stan och i Eskilstuna efter ett par liknande skor, men alla har varit förstora. Kan verkligen inte ha 36or när det gäller klackskor. Jag är jättenöjd, ska bara lära mig att gå i dem. Vi tog även en fika tillsammans på Brogården, te och bulle. Sen åkte vi med Linnéa hem till pappa för att hjälpa henne att färga håret, så vi har träffat pappa idag och sagt grattis.



Travlig kväll.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin