Måndagsångest...

Skrivet: 2007-12-17, 22:42:52 / Dagboken

Usch.
Idag har jag mått dåligt. Jag sov länge i morse och vaknade med huvudvärk. Jag som hade tänkt att vi skulle gå upp tidigt i morse eftersom att jag gick och la mig klockan tio igår kväll. Då somnade jag som en stock efter resan, men vaknade lika snabbt igen, vid ett tiden. Då kunde jag såklart inte somna om. Så efter att ha tittat på Andra avenyn, somnade jag igen. Men då var klockan redan tre. Jag tror inte att vi vaknade på riktigt förrän klockan två idag och sedan låg vi kvar och busade till klckan fyra.


Nu har jag tittat på En spricka i kristallen och en dokumentär om Thiland.
Rätt så intressant faktiskt.
Jag önskar att jag skulle kunna gå och lägga mig igen, men nu kommer jag aldrig kunna somna. Får väl räkna med att jag kommer få vara uppe till tre inatt. Så det är väl bara att börja sysselsätta mig med något, det var ju ett tag sedan jag höll på i photoshop och illustrator nu, tre dagars uppehåll är ju en katastrof. Jonathan håller på med någonting som piper och ger ifrån sig ljud på datorn. Han provar sitt musikprogram. Han har en sån här inspelningsmanick som han fick när han fyllde år förra året. Den har stått oanvänd, så han tyckte att det var på tiden att börja använda den nu.


Imorgon ska vi åka till Stockholm.
Om jag kommer upp tidigt, men det ska jag. För jag vill verkligen åka dit. Kolla på julklappar och kanske köpa någonting till mig själv också. Men juklappparna går ju i första hand såklart, eftersom att vi inte har så mycket pengar. Men vi gjorde inte av med allt som vi skulle på båten, så vi fick några hundra över och jag har fortfarande nästan två tusen kvar på mitt konto. Jag har nästan köpt alla julklappar också, jag har bara mamma och pappa kvar nu. Men det ska bli kul att gå i lite andra affärer, som Top Shop och Zara. Men även andra affärer som inte finns här i Västerås.


Inte har jag några roliga bilder att publicera heller.
Tråkigt, tråkigt. Ni måste tycka att min blogg är utråkig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin