Min första illustration

Skrivet: 2007-12-07, 14:15:04 / Illustartioner

image561
Vad tycker ni om min första illustration?

Då var det fredag igen, känns rätt mysko faktiskt. Jag sitter i soffan just nu, har precis kollat klart på Våra bästa år och ätit mat från Spicy hot. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, mamma frågade på MSN ifall jag och Jonathan ska komma ner på stan och träffa henne. Det blir nog så, även fast jag börjar bli trött på det här med julklappar redan. Men om mamma är med så kanske hon kan hjälpa mig lite. Det skulle verkligen behövas. Då kan Jonathan titta på julklappar till mig samtidigt.

Ikväll ska vi nog laga en god gryta och dricka lite vin och titta på Idolfinalen. Jag hejar på Amanda, tycker att hon förtjänar att vinna. Hon är inte bara en bra sångerska, utan även en helt fantastisk personlighet. So let Amanda win!

Trevlig helg!




Emelie sa:

Å tack så micket, det ska jag apsilut göra! :D
Din första illustration?? Oj oj du är duktig du.. Ser ut som ett proffs. Jisses


Datum: 2007-12-07: Tid: 14:39:29
Bloggadress/URL: http://pancaakes.blogg.se
Maria sa:

vad duktig du är :)


Datum: 2007-12-07: Tid: 14:58:59
Bloggadress/URL: http://fashionstars.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin