Myslördag

Skrivet: 2007-12-08, 19:56:17 / Illustartioner

image565Idag har jag myst i soffan hela dagen och tittat på film. Först var det Sound of music, om jag ska vara ärlig så har jag nog aldrig sett hela den filmen förut. Efter den så tittade jag lite på Tomb Rider, men bytte kanal när Lyxfällan började, missade det avsnittet i torsdags och nu tittar jag på Tonårsliv med Lindsey Lohan, samtidigt som jag har illustrerat lite.

Åt nyss en fantastisk måltid från Grekiska kolgrillsbaren, älsklingen åkte dit och hämtade mat, så himla gott med grillspett och tzatziki. Har även dukat upp vardagsrummsbordet med årets första julmust och pepparkakor.

Typ en sån där klänning som min illustration har skulle jag inte säga nej till på nyårsafton, den skulle vara perfekt. Hur fin som helst ju. Önskar att jag var nyduschad och fräsch och pigg nog att göra någonting annat en lördagskväll än att sitta och ruttna i soffan.

Trevlig kväll.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin