Nyårstankar

Skrivet: 2007-12-29, 15:13:21 / Dagboken

Hmm...
Jag är ensam hemma just nu. Jonathan åkte till bolaget för att inhandla Asti till Nyårsafton. Jag kör på Asti istället för champange, mycket godare. Vet dock inte vad nyårsafton bringar, ska äta middag tillsammans med svärföräldrarna, precis som förra året och därefter återstår samma dilemma som vanligt. Vart nyårsfesten kommer att vara. Kanske blir utgång, men jag är inte så pepp på att gå ut på krogen på nyårsafton, speciellt inte med tanke på hur misslyckade de senaste krogbesöken har varit.
Jag vill ju se fyverkerierna...

Jag vill ha en trevlig och mysig nyårsafton
. Ingen speciell fylla, bara några goda drinkar, god mat och trevligt sällskap och titta på fyverkerierna vid tolvslaget. Det sägs ju att nästa år blir som nyårsafton. Så därför måste nyårsafton bli bra i år. För nästa år ska bli ett bra år. Nästa år måste bli ett bra år.

image613
Julmys hemifrån mamma.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin