Ont i nacken

Skrivet: 2007-12-04, 14:14:33 / Dagboken

Jag har så fruktanvärt ont i nacken och ner i ryggen, kan knappt vrida på huvudet ibland. Det liksom låser sig och gör sså ont. Samtidigt som jag har en jädrans träningsvärk från igår. Men det är positivt, då vet man att det hjälper.

Nu ska jag och Jonathan göra någonting av den här dagen. Jag ska bara bortsa tänderna, sen är jag klar. Vi ska nog ner på stan och leta efter julklappar. Det vore på tiden, jag har bara köpt en julklapp till älsklingen än så länge. Ska köpa till mina tre syskon och till mamma och pappa också. Men jag har ingen aning om vad jag ska hitta på, kanske får några idér när man börjar titta runt i affärer, eller så kommer bara jag komma på vad jag vill ha.


Ha en bra dag.

Disa sa:

haha ja, den videon är ju sköön :) hoppas nackont grejsen går över :)


Datum: 2007-12-04: Tid: 14:49:09
Bloggadress/URL: http://bizuuu.blogg.se
Bella sa:

Jaa nackdelen är ju att man bara hittar en massa saker till sig själv. Sist jag var och letade julklappar kom jag hem med en klänning för 700kr till mig ist :p inte bra...


Datum: 2007-12-04: Tid: 17:54:01
Bloggadress/URL: http://24thofjuly.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin