Ovärt stadsbesök

Skrivet: 2007-12-04, 23:10:21 / Dagboken

Var nere på stan tidigare idag, på jakt efter julklappar, trodde att jag kunde få idér av att titta runt i affärer. Tyvärr funkar det inte riktigt för mig. Dessutom är jag så fruktansvärt trött på utbudet och affärerna här i Västerås. Jag blev mest deppig av att gå runt i samma affärer återigen, för att försöka hitta någonting nytt som inte fanns där förra gången jag var där.
Det är så svårt när man inte vet vad personen i fråga önskar sig, man vill ju inte köpa vad om helst, bara för att. Det ska ju betyda någonting. Jag skulle verkligen behöva affäromväxling. Nya fräscha äffärer skulle inte sitta helt fel i Västerås. Det sorgliga är ju att det är samma affärer, med nästan identiskt sortiment i alla städer. Visst finns det en del småaffärer i Stockholm, men det kvittar ju efterom att jag inte bor där.

Jag hatar att åka ner på stan och komma hem tomhänt, speciellt när parkeringsavgiften gick på 35 pänn. Det känns så ovärt.


Kollar på Amerikanska talang för tillfället. Det är underhållande :)

Jonta sa:

Jo, det var en sjukt ovärd tur ner på stan. Men imorgon kanske det blir eskilstuna, eller nått...

Love.


Datum: 2007-12-04: Tid: 23:14:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin