RASPBERRY TEA...

Skrivet: 2007-12-22, 22:51:27 / Fotodagboken

image589
image593
image594
image592
Bild + redigering: jag själv

Sitter i soffan och avnjuter en kopp raspberry tea. Vi var ju på affären tidigare idag, men glömde det viktigaste, så typiskt. Men Jonathan var lite rastlös så han åkte mer än gärna iväg till affären igen för att köpa te åt mig. Har länge längtat efter just det här teet.


Egentligen skulle vi vara på krogen nu. Men det blev inte så. Jag kände mig opepp, ful, hade det klassiska problemet med att välja kläder (såg tjock ut i allt), hade ont i huvudet... Kände helt enkelt att det inte var någon bra krogkväll. Det kommer ju nya tillfällen. Har dessutom tröttnat på både krogen och själva drickandet, gillar varken cider, öl, vin eller drinkar. Okej, vissa drinkar kan vara goda, men jag får aldrig några goda drinkar. Funderar ärligt på att bli nykterist, i alla fall ett tag. Men då kommer jag aldrig våga mig ut på dansgolvet och stången kan jag bara glömma, haha... Jag brukar ganska ofta hamna vid den där jävla stången när jag är full.
Jag dansar aldrig nykter.


Puss och kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin