Tv-kväll

Skrivet: 2007-12-12, 22:38:33 / Dagboken

Ikväll har det varit tv-kväll för mig. Jag började med att titta på Room Service som vi precis hann hem till och efter det har jag följt Top modellernas avslutning. Jag tycker inte att Hawa förtjänade att vinna, hejade på Margerita från första början, hon är ju mycket bättre, om inte så är hon mycket vackrare. Hawa ser ut som en alien... Men jag har sett att Margerita modellat för Nelly.se, så det har säker gått bra för henne ändå.

Nyss slutade Fråga Olle, fast det är inte slut på min tevekväll ännu. 23.20 ska jag titta på reprisen av En spricka i kristallen, som min mamma tipsade mig om. Kom på att det är en bok som jag faktiskt har varit påväg att köpa flera gånger, men det kopplade jag inte när mamma sa att det var en serie i två delar.


Håller på med ett projekt. Har nämligen fått i uppdrag att göra en header till en annan bloggerska. Det är roligt, men man blir mer kräsen när man gör till någon annan.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin