Writing girl

Skrivet: 2007-12-13, 22:26:25 / Illustartioner

image580
Illistration: jag själv

Jag håller på för fullt med att göra en header till Jessica. Just nu håller jag på att byta ut boken mot en laptop, vilket jag tror kommer att fungera bra, även om jag var nöjd med boken isig. Bilden ska även få bakgrund och text, vet inte riktigt hur bakgrunden kommer att bli. Tänker mig att den ska vara ganska ljus, men några växter som kringlar sig.

Nu ska jag återgå till arbetet, det är så roligt att hålla på, speciellt om man lyckas göra någon annan glad :)

Anonym sa:

häftig bild!


Datum: 2007-12-14: Tid: 09:56:08
Bloggadress/URL: http://metrobloggen.se/linder
Lisa sa:

vissa dagar känns det ju så ;D
Riktigt snygg design har du föresten :)


Datum: 2007-12-14: Tid: 10:14:02
Bloggadress/URL: http://memorables.blogg.se
Tove sa:

Hej!

Måste bara säga att du har en jättesnygg blogg!
Vart ritar du någonstans förresten? Illustrator?
Jättefint :)


Datum: 2007-12-19: Tid: 08:56:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin