1- a på bowlingen

Skrivet: 2007-02-04, 17:40:34 / Dagboken


I igår (lördag) cyklade jag och Jonathan ner på stan för att köpa en ny mobiltelefon till mig från 3. Jonathan har en 3-mobil så därför vill jag ha samma abonemang som honom, så att vi kan ringa gratis till varandra. Och så blev det, en Sony Ericsson K800i (bilden på föregående inlägg). Efter att vi hade köpt mobilen cyklade (eller vi gick med cyklarna) hem till mamma. Där blev vi bjudna på kalopps och hade en trevlig pratstund, innan vi skulle iväg för att träffa Foppa och Kajsa utanför strike. Jag vann på bowlingen igen (3-.e gången på rad) jag är helt otrolig på bowling :D Kul, Jonathan blir alltid så arg för att han förlorar. Efter bowlingen gick vi och tog en fika, sedan hyrde vi film och därefter fick vi skjuts av Foppa hem igen. Han och Kajsa kom in och tittade på vårat kök och lånade Jonathans mammas symaskin. Kvällen spenderade jag i sängen med min mobiltelefon.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin