Än finns det tusentals tårar kvar

Skrivet: 2007-02-16, 01:04:28 / Dagboken

Det var några dagar sedan jag skrev här nu. Om jag ska vara ärlig så har jag varit rätt deppig, dessutom har jag varit så arg på hur min sida sett ut tidigare. Men nu håller den på att bli fin, tack vare älsklingens hjälp.

Idag har jag skrivit en stilanalys och igår skrev jag klart min romboberättelse, nu är det bara provet och bokrecension kvar. Tack och lov.

Imorgon är det fredag igen, det är helt otroligt vad snabbt veckorna går och snart har det gått två hela månader på det nya året och jag har inte tagit tag i mitt liv ännu. Ajabaja. Men snart ska det bli ändring på det.

Nu ska jag och älsklingen krypa ner och sova tillsammans.

Puss & kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin