Godmorgon

Skrivet: 2007-02-18, 08:29:41 / Dagboken

Godmorgon. Idag ställde jag klockan på åtta, för att jag ville gå upp tidigt och ändra på mina vanor lite grann. Jag kan inte fortsätta att gå och lägga mig klockan fyra på natten och gå upp klockan tre på dagen. Inte bra. Så därför är jag uppe tidigt idag. Dessutom kom jag upp väldigt snabbt och smärtfritt eftresom att Chili krafsade på ytterdörren och ville in (fast han fick upp den själv) listiga katt. Han har nämligen varit ute en hel natt för första gången och vi var lite oroliga för om han verkligen skulle hitta tillbaka, men det gjorde han. Åhh, han är så söt, nu ligger han på mattan inne i sovrummet och tvättar sig.

Idag är det min och Jonathans 18 månadersdag. Jag tror inte att vi ska göra någonting speciellt, eller vi har ingenting planerat i alla fall. Jag tänkte faktiskt plugga, har ju prov på torsdag. Så vi får se hur det blir.


All for now

Carola Seppas sa:

GRATTIS kramar från mamma Lola


Datum: 2007-02-18: Tid: 17:15:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin