Helgen som gått

Skrivet: 2007-02-12, 15:47:30 / Dagboken

Jag har inte hunnit skriva något i helgen. Jag har haft fullt upp (eller inte?) Men jag tänkte i alla fall summera helgen som gått. I fredags åkte jag och Jonathan ner på stan för att tjuvkika när Kajasa tatuerade sig, hon plågades kan jag tala om :) Sen åt vi tillsammans med henne och Jeremias på Spicy Hot. Efter det bar det av hem till Mammi, Linnéa var också hemma, det var trevligt att umgås med familjen en stund. Vi drack lite vin och pratade. Jag vill inte ta upp saken här, men vart är världen påväg? Mamma skulle gå ut med några av sina kompisa, de skulle först på förfest hemma hos Jonna och de frågade i fall jag och Jonathan ville hänga med ut. Sagt och gjort. Linnèa hängde också med hem till Jonna. Jonna har världens sötaste kisse, helt underbar. Sen bar det av till Bill och Bob, sen vid ett tiden skulle mamma och hennes vänner dra vidare, till Tajan, men kom igen, man går inte in för 40 spänn om det bara är en halvtimme kvar tills de stänger. Vi träffade min kusin Eric utanför Tajan, han var nog rätt full tror jag. Men men, vi tog i alla fall bussen hem och det var sjukt kallt, jag höll på att förfrysa på vägen från busshållsplatsen. Jag fattar inte varför vi varken har helgbuss eller natbuss ut till Skälby. Kasst.

I lördags orkade jag inte gå upp, kände mig deppig. Men klockan fyra ringde Sara och bjöd hem oss på middag och då blev det en jävla fart på mig kan jag tala om. Hon hade nämligen lovat att hon skulle höra av sin när hennes föräldrar åkte bort, så att vi kunde komma över och umgås och titta på deras nya kök. Btw, jag hade inte varit där på ett och ett halvt år. Så det var kul att hälsa på där igen. Vi åt tacos och tittade på Melodifestivalen, jag tycker att Melodifestivalen var en stor besvikelse. Men det var åtminstone rätt personer som gick vidare. Men varför är schlager så kasst nu för tiden?

Igår kan jag inte komma ihåg att jag gjorde någonting annat än att skriva på min berättelse om Romboleden. Den blev inge vidare, tycker jag så jag behöver göra en del ändringar innan jag kan lämna in den. Den ska lämnas in på torsdag så jag har tid på mig att fixa till den ytterligare. Men jag har kommit på att jag har ganska mycket att göra, uppgiften stilanalys ska lämnas in på fredag, jag ska även skriva en bokresencion och träna till duggan. Så jag har enegntligen inte tid att sitta vid datorn och flumma mig.

Jaja, det blev inget kort inlägg. Men om ni inte vill läsa så är det fine by me. Jag skriver mest för att få ur mig saker och ting samt som skrivträning och för att jag tycker att det är kul. Men jag har faktiskt haft 40 besökare :D Det är faktiskt mer än jag förväntat mig och siffran stiger för varje dag kan jag tala om. Hihi.

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin