I can`t say I`m sorry

Skrivet: 2007-02-07, 00:29:30 / Dagboken

Jag har inte haft någon lust att skriva på några dagar. Det beror mest på att jag varit lat och inte orkat ta mig till datorn, som står utanför rummet. Jonathan envisas alltid med att ta med den ut på kvällarna när han ska jobba. Och då orkar jag inte ta in den på rummet igen när jag vill sitta vid datorn.

Dagen i övrigt har varit jobbig, jag och Jonathan har bråkat en massa. Men det är bra igen nu som tur är.

Jag ska inte tråka ut er med mina kärleksproblem. Igår hade vi datorkunskap, vi fick lära oss programmet InDesign, det var rätt kul. Det är intressant att veta hur man jobbar med en text i ett riktigt layoutprogram.

Nu ska jag gå och lägga mig och lägga denna dag bakom mig.


Gottnatt på er.

Carola Seppas sa:

Hej Ida älsklingen min!

Va modig, flitig och duktig du är som skiver om ditt liv här. Roligt att läsa om sin stora tjej, nu när hon inte bor hemma längre. Grattis! till att du vann i bowlingen igen, kul. Programmet InDesign är bra att lära sig.
Ha det så bra min älskling!

//Kramar och Pussar från din mamma Lola


Datum: 2007-02-07: Tid: 19:54:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin