Ikea

Skrivet: 2007-02-16, 19:28:05 / Dagboken

Idag kom vi iväg till ikea och Rusta. Vi köpte tallrikar och grejer så att vi kan koppla in vattnet och kranen i köket. Det är inte så mycket kvar att göra i köket nu, vi ska städa och fixa så att vi kan vara där inne och laga mat. De ringde från Em för bara några dagar sedan och talade om att vår soffa har kommit, så den står där och väntar på oss nu, vi ska hämta den när vi får pengar, om en vecka.

Den här veckan har varit jobbig, har inte varit till skolan en enda dag, men jag hade bara två föreläsningar. Fast jag har varit duktig och gjort klart uppgifterna i alla fall, ska nog börja med min bokrecension snart så att jag bara behöver tänka på provet.

Ikväll ska jag titta på Lets dance och äta morotskaka.

(Ps. Mamma, sojamjölken med chokladsmak är mycket godare än havremjölken med chokladsmak. Så jag har börjat dricka den nu ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin