Ett hål i mitt hjärta

Skrivet: 2007-01-27, 14:27:25 / Dagboken

Vi kom iväg en sväng till stan igår. Men inga kläder hittades, inte ens en mössa. Jag förstår inte varför alla mössor är så fula, eller så är det jag som inte passar med mössa helt enkelt. Det senare alternativet är nog mest troligt. Jag provade massor av olika vinterjackor, men jag såg ut som en Michelin-gubbe i varenda en. Jag hittade en som var hur skön som helst (den skönste jackan jag någonsin provat) men den kostade en hel del och jag har inte råd att lägga ner så mycket pengar på en jacka just nu.

Sara och Häger kom på besök vid åtta tiden, jag och Jonathan bjöd på lasagn, vin och fika. Det var trevligt, kul att prata med Sara eftersom att vi inte träffas så ofta längre. När de hade åkt tittade jag och Jonathan på Ett hål i mitt hjärta, jag kan inte sätta ord på den filmen, den var bara sjuk och konstig.

Nu kommer pappa med spisen och ugnen, de ringde igår och sa att det hade kommit. Det var på tiden kan jag tala om. Jaja, ikväll ska vi hem till Foppa och Kajsa på middag, det ska bli roligt. Just det jag skulle ju färga håret innan vi ska iväg. Jag har köpt en hasselnötsbrun färg, ni får se resultatet imorgon.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin