Ny vecka

Skrivet: 2007-01-29, 23:58:13 / Nya ting

Idag försov jag mig, eller rättare sagt Jonathan stängde av klockan i sömnen och jag hörde den inte. Jag vaknade ialla fall tjugo i tio och då är det försent att åka iväg. Men men, det går inte att göra någonting åt. Idag har vi spenderat pengar, vi har köpt spisfläkt, tvhylla, städskåp, vinterjacka och en tröja. Det blev inte fläkten från ikea utan en från tretti.se som är tillverkad av samma märke som våran spis och ugn. Men den var finare. Eftersom att det har blivit så hemskt kallt ute köpe jag en vinterjacka, jag ansåg att min höstjacka började bli lite för kall. Det var rea på den och kostade 880 kronor istället för 1200. Dessutom köpte jag den på barnavdelningen i storlek 160. Det är praktiskt att kunna köpa barnkläder eftersom att de oftast är lite billigare. Just det, vi hittade tvhyllan som vi skulle ha på fyndhörnan, 750 kronor billigare blev det då. Det var bara själva förpackningen till den som var lite skadad. Sån tur hade vi :D



Jag beställde kurslitteratur på Bokus för två veckor sedan och boken har fortfarande inte kommit, den har blivit försenad. Kul, jag behöver faktiskt den där boken NU! Ska egentligen ha läst flera sidor. Typiskt. Jag blir bara så arg när sånt där händer. Det stod ju faktiskt att den skulle komma innom 3-6 arbetsdagar, jag trodde naturligtvis att det skulle räcka om jag beställde böckerna en vecka innan kursstart. Men icke.

Imorgon är jag ledig, men då måste jag verkligen läsa Räddaren i nöden, det skulle kännas sjukt bra att ha den utläst. Så att jag slipper tänka på det. För jag kommer antagligen ha fullt upp med boken som är försenad sen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin