The O.C, utan Mischa Barton?

Skrivet: 2007-01-24, 20:28:33 / Dagboken


Ikväll är det The O.C som gäller. Hur ska den serien överleva utan Mischa? KATASTROF! Serien har liksom bytt anda sedan Marissa-karaktären dog. Jag har tjuvtittat på avsnitten på alloftv.net. Jag är inte särskilt imponerad av den nya "andan", men eftersom att The O.C är min favoritserie så tänker jag inte ge upp hoppet på den.


Marissa
(Mischa Barton)

Jag måste erkänna att jag blir lite sentimental när jag inser att hon inte längre är med i  The O.C. När jag låg och kollade på The O.C för nån vecka sedan höll jag nästan på att börja grina. Hon var ju The O.C, utan henne kan serien lika gärna lägga ner. Eller? Nej, men det är klart att jag vill se hur det går. Ifall det spårar ur totalt eller ifall serien kommer på fötter igen. Det skulle vara coolt om de lyckades bygga upp seriens ursprungliga "anda" utan Mischa.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin