Haha

Skrivet: 2007-07-07, 01:47:14 / Självpoträtt

Har varit nere på Power big meet, det mest värda evengemanget i Västerås ever. Alla är fulla och det är så jävla nice, jag började flirta med en stånd snubbe idag, fett pinasamt, men jag var onykter så what ever :D (för en rosa boll :D haha) Sara vet vad jag pratar om Badgest!! Haha.
Ni kanske undrar varför jag inte skrivit på länge, jag ville bara tala om att jag fortfarande lever och kommer att uppdatera min blogg så ofta som möjligt, men jag har tappat bloggandet lite, synd men det kommer nog tillbaka. Imorgon blir det fest igen, den här gången hemma hos Hanna, hon bor precis bredvid crusingen så vi kommer nog se en del bilar imorgon med. Men jag funderar på att vara nykter, men vi får se hur det blir med den saken imorgon.

Jag borde avsluta här, jag kan knappt skriva rätt, men jag vill inte gå och lägga mig det kommer snurra så mycket, fan vad full jag låter.

Jaja...

image226image227
Idag hade jag på mig min nya t-shirt från Cubus, svarta shorts från Zara i Paris, nya skor från Bianco, knästrumpor från Gina Tricot och min skinnjacka från Carlings.





Puss och kram vi syns på stan :S





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin