Besök av mamma och Tomas

Skrivet: 2007-06-20, 17:31:57 / Dagboken

Idag har mamma varit här på besök. Så nu har jag fått lite fint med blommor utanför vårat lilla hus, så nu ser det lite hemtrevligare ut än innan. Hon planterade om mina kryddor och gjord efint med stenarna som annars bara ligger och skräpar här på gården. När hon och Tomas åkte hem åt jag och Jonathan sallad och nu sitter jag här alldeles ensam. Jonathan är på sån här handledarutbildning med sin pappa på körskolan. Så nu lyssnar jag på musik på högsta volym och bara tar det lugnt. Ska gå ut på en promenad snart.  Och imorgon ska han göra halkkörningen och om en månad kör han upp i Eskilstuna, så här går det undan. Vi hoppas på att kunna åka på en liten semester i början av augusti. Det skulle vara mysigt.

Det verkar inte fungera att föra över bilderna från mobilen till datorn just nu, så jag kanske lägger ut de senare på blommorna. Skumt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin