Första juni

Skrivet: 2007-06-01, 14:46:27 / Dagboken

Så var det den första juni då, men vart är sommaren? Jag saknar solen, det känns som att det har regnat hela maj, men i april var det i alla fall ganska fint. Men nu då, ska det forsätta vara dåligt väder även i juni? Hoppas inte det.

Jag sitter i soffan och kollar på teve, eller gjorde för typ en timme sedan, då var det Våra bästa år. Nu surfar jag bara runt på internet. Jag har inte ens klätt på mig ännu, funderar på att hoppa in i duschen snart. Det skulle vara skönt, känner mig en aning ofräsch. Jag har ingen aning om vad som händer idag, antagligen ingenting, tråk. Jonathan tapetserar eller spacklar gör han, han ska tapetsera senare. Jag borde städa men jag har ingen lust. Nu börjar jag bli hungrig också, har bara ätit lite yoghurt idag, så jag får väl ställa mig och laga mat istället och duscha lite senare. Men vad ska jag laga för mat? Hmm... Pastasallad kanske? Det vore mums.

En sak gör mig glad ialla fall, jag fick rekord många kommentarer igår och idag. Fortsätt kommentera min blogg ;D

cisci sa:

Ja vart tusan är solen. Inte här iaf... ha en bra helg, i regn och rusket!


Datum: 2007-06-01: Tid: 15:56:40
Bloggadress/URL: http://cisci.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin