Godnatt

Skrivet: 2007-06-02, 01:47:36 / Dagboken

Idag har Robin varit här på besök. Sara och Häger kom förbi en sväng på kvällen sedan cyklade jag och Jonathan ner på stan, till Bellman där vi mötte upp Robin och Olle. Jag drack en cider och källen gick. Sedan skulle vi träffa Malin och C/O och dra till Pluto men klockan var redan halv ett så vi tyckte inte att det var värt att gå in och betala en massa inräde. Så vi gick och åt tillsammans med Monica och Angelica istället, sedan cyklade vi hem och nu kom vi precis hem. Det var sjukt kallt ute ikväll. Jag hoppas verkligen att det blir finare väder i helgen.

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag måste tacka alla som varit inne på min blogg och lämnat kommentarer, tacktack :D Sov så gott.

Hp sa:

Svar: Ja visst e dem! Ha en bra dag :D


Datum: 2007-06-02: Tid: 10:47:53
Bloggadress/URL: http://hanipaj.blogg,se
alexandra sa:

Svar: Det får du verkligen se till att göra. Det är ju juni nu och då ska man grilla hela dagarna. Dock har ju inte vädret varit det ultimata på sistonne om man säger så och att grilla när det är fint väder är ju det allra bästa.


Datum: 2007-06-02: Tid: 10:58:14
Bloggadress/URL: http://alexandragodtman.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin