Midsommarafton

Skrivet: 2007-06-22, 18:46:25 / Dagboken

Idag blir det stor midsommarfest hemma hos mig och Jonathan. Gästerna kommer om ca tjugo minyter och vi kommer att bli rätt många i vårt lilla hus ikväll. Men det ska bli superkul. Älsklingen köpte den där nya Xidern till mig igår och den var ju verkligen jättegod, men som vanligt tröttnar jag väl och tycker att den är äcklig efter två. På eftermiddagen har vi grillat med Jonathans föräldrar, hans syrra och hennes dotter, det var trevligt. Och nu håller vi på att förberder inför festen.

Jag har på mig en vit klänning, trots regnet. Jag hade köpt den speciellt till idag, så då kan man ju inte bara strunta i den bara för att det regnar. Jaja, hoppas alla får en trevlig midsommar.

Glad midsommar på er !

image224


Magdalena sa:

Härlig bild :)


Datum: 2007-06-29: Tid: 22:29:01
Bloggadress/URL: http://Smultronros.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin