Solbränd och utmattad

Skrivet: 2007-06-07, 15:07:05 / Fotodagboken

Idag är jag utmattad och solbränd, det svidet på armarna så jag kan inte vara ute. Och det är för varmt att ha på sig tröja och solkrämen hjälper ju inte. I tisdags var jag och älsklingen nere på stan, åt glass och köpte med oss sallad till Lögarängen. Där var det junitrofén så Kajsa och Foppa var där. Jag brände armarna och köpte nya shorts. Förkyld har jag blivit också, ont i halsen. Just ja, Jonathan har varit på jobb intervju också, han kanske börjar jobba i Stockholm på måndag, i en månad. Men det är ju pengar i alla fall, även om jag kommer tycka att det är skitjobbigt att vara ensam hela dagarna. Vi var till vetrinären med katten i tisdags också, han hade skabb stackarn, men det var inget allvarligt, han måste bara ta sin medicin.

Imorgon tar Kajsa och Camilla studenten så vi ska ner på stan och se när de springer ut och åker runt i sina vagnar och tjoar. Sen ska vi till Kajsa på mottagning och senare på kvällen ska vi på förfest till Hanna. Sen blir det utgång till Konrad där det är bartömmning. Så det ska bli roligt.

image191





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin