Studenten 8/6

Skrivet: 2007-06-10, 13:38:39 / Dagboken

Idag tar Camilla och Kajsa studenten och jag och Jonathan ska dit och bevittna det hela. Jag har funderat på hur jag ska beskriva dagen och kommit fram till att punktform passar bäst. Så här följer en punktlista över dagens lopp:

  • Vaknade klockan nio, gick upp och gjorde i ordning oss.
  • Åkte ner på stan halv elva.
  • Köpte blommor och skagenbaguette på torget.
  • Gick bort till Rudbeck (skolan) och träffade Foppa, Monica, Angelica, Amnada och Mette.
  • Kajsa sprang ut klcocakn tio över elva.
  • Va på skolgården och tog kort på henne och Camilla.
  • Tittade på när studenterna gick sin vända på stan.
  • Tittade på när alla studenter åkte runt i sina vagnar på stan.
  • Träffade Theresé och Malin, gick till Vasa parken och väntade på Jontahans pappa som skulle skjutsa oss hem till Kajsa på Tidölindö.
  • Kom hem till Kajsa, gud vilket stort och fint hus de har, med strandtomt och hela baletten. Största badrummet jag sett också för den delen :)
  • Åt buffé där och drack lite vin.
  • Klockan halv sex vlev vi ner sjutsade på stan, vi gick till Spycyhot där vi blev upplockade av Ronny.
  • Förfestade hemma hos Hanna, sjöng singstar och drack en massa cider.
  • Gick ner till krogen vid tio, drck några drinkar och dansade som fan tills klcokan ett.
  • Sedan åt vi pizza på Nya Exellcior och sen tog vi sista bussen hem.
Sådär ja, den där listan bev rätt lång. Men vi har haft en jätterolig dag, lång och svetting men skitkul. Grattis till studenten Kajsa och Camilla.



  1. Kajsa.
  2. Kajsa och hennes systrar.
  3. Camilla.
  4. Camilla när de går runt stan.
  5. Kajsa när de går runt stan.
  6. Kajsa på vagnaen
  7. Jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin