Uppdatering

Skrivet: 2007-06-14, 18:55:44 / Självpoträtt

Som ni har märkt har jag slarvat en del med mitt bloggande, det finns ingen orsak till varför, så nu får jag lov att uppdatera er om mina senaste dagar.

Söndag: I söndags var jag och Jonathan och badade på Johannisberg med Sara.

(Shorts, Gina Tricot, Tunika med fickor, Topshop, Bikini, H&M, Flipflopps, Paris.)

Måndag: Var nere på stan, köpte en klänning på Gina Tricot och var på Arbetsförmedlingen.

(Linne, Bik Bok, Jeanskjol, Riga, Skor, Ica Maxi)

Tisdag: Träffade Amanda på Huset och fikade sedan gick vi till Bellman och åt och drck öl och då träffade vi Robin, Stefan och en massa andra.

(T-shirt, Topshop, Jeans, Diesel Matic, Skinnjacka, Carlings, Converseskor)

Onsadag: Cyklade ner på stan och besökte Vattendraget, det började regna så vi åkte hem.

(Vi åkte Bhoms mobbade tåg ner till Vattendraget, det var dagens roliga :D)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin