Dagens nöje, mina damer och herrar får jag presentera: ICA MAXI :D

Skrivet: 2007-05-14, 22:50:32 / Dagboken

Det är sant, enda gången idag som jag faktiskt hade lite roligt. Det finns fler sinnesintryck att ta in där än hemma i vårat lilla hus. Sorgligt men sant, om storhandlingen är det roligaste man gör på hela dagen så börjar livet bli en aning sorgligt. Men eftersom att jag fick lite energi av att handla så ska jag försöka komma upp tidigt imorgon, gå på en promenad och dricka morgon smoothie.

image135
Dagens jag:
Byxor från Vero Moda
Vita ballerinas, ICA MAXI (sorgligt men sant :D, de hade min storlek och de är faktiskt riktigt söta)
Randig tröja, av märket WE från Paris.
..och så min bruna skinnjacka från Carlings.
Halsband med hjärta, Asos.




Och så var jag bara tvungen att ta kort på skylten:

image134







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin