Det är lätt att blåsa bort utomhus idag.

Skrivet: 2007-05-15, 13:41:44 / Dagboken

Klockan är halv två typ och jag har ätit frukost (en nyttig smoothie som inte var så god), varit ute på en promenad i blåsten och ättit mat, tacos faktiskt. Det känns rätt härligt att jag hunnit med detta under tiden då jag egentligen brukar sova.

Jag vet inte vad jag ska göra senare idag, Häger kommer hit och ska hjälpa Jonathan med taket. Jag kanske ska ge mig in på att måla tavlan som i ska ha i vardagsrummet eller sy, kuddarna till soffan, det skulle ju behölvas eftersom att det snart är klart här. Någonting måste jag göra ialla fall, jag önskar att det kunde sluta att blåsa så jag kunde gå ut och sola en stund. Men men, ska kanske följa med Jonathan til ByggMax och köpa virke till taket.

På torsdag ska jag träffa mina gruppkamrater och börja med webbsidan, så jag kan inte följa med hem till min kusin Sara som fyller år. Men mamma du får hälsa från mig och Jonathan.

See you later.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin