Hektisk dag i Stockholm

Skrivet: 2007-05-29, 22:33:49 / Dagboken

Idag har det varit en underbar dag. Vi vaknade tidigt och åkte till Stockholm, vi kom precis hem efter att ha gått omkring i affärer hela dagen, det blev en del shopping, men inte så hutlöst mycket. Jag har handlat en klänning som är röd blommig, från Zara, Vit fickklänning från Topshop , t-shirt med stereo-tryck (se kollaget i ett tidigare inlägg med t-shirts från Topshop, den längst till höger), grå t-shirt med tryck från Monki, en väska från samma affär, ett pärlhalsband och två par örhängen. Allt som allt gick det på ungefär tusen kronor, även fast grejerna var rätt dyra. Jag köpte även en stor bukett blommor på Hötorget och en vas som just nu pryder mitt vardagsrumsbord.

Nu är jag sjukt trött så jag orkar inte skriva nåt mer idag och ont i fötterna har jag också, det är påfrestande att springa runt i butiker hela dagarna. Vi gick ända bort till Söder och fram och tillbaka på Drottninggatan.

Imorgon blir det utklädnadsshow, Kajsa och Camilla tar ju studenten snart. Det ska bli kul att se vad de har att bjuda på. Kommer ihåg hur roligt vi hade det förra året när vi var pirater.

Slut för idag. Puss & kram!

Hp sa:

Fin outfit :)


Datum: 2007-06-02: Tid: 10:49:09
Bloggadress/URL: http://hanipaj.blogg,se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin