Lista

Skrivet: 2007-05-28, 16:17:21 / Övrigt

Hittade den här listan hos Hanna.

PERSONLIGT:
Vad heter du: Ida-(Sofia)
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Sofia bara, men sen så blev det Ida-Sofia
Vart bor du: Västerås (Skälby)
Hur lång är du: 1.53
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Brunett

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: Min bruna skinnjacka från Carlings
Vad använder du just nu för skor: Mina Converse eller några av mina ballerrinas
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Massa
För hur mycket köper du kläder för i månaden: Varierar mellan 500-2000 kanske
Vad har du för skostorlek: 35, men oftast är de också förstora


SENASTE PERSON SOM..
du pratade med: Jonathan
du gick på bio med: Med Jonathan, Sara och Häger men det var längesen
du gick på stan med: Älsklingen
du kramade: Amanda
du pussade: Jonathan
du hade sex med: Jonathan
som såg dig gråta: Jonathan
skällde på dig: Vet inte, antagligen Jonathan fast han brukar inte skälla


HAR DU NÅGONSIN..
sagt jag älskar dig och menat det: Ja
bråkat med ditt husdjur: Nja
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Vet inte.

STUFF:
Är du ensam nu: Nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Svenska låtar
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja

EXTRA STUFF:
Tar du droger: Nej, no way
Vad är du mest rädd för: Äckliga djur som spindlar och ormar
Vilka kläder sover du i: Oftast naken
Vart vill du gifta dig: I kyrkan
Vem hatar du verkligen: Ingen särskild
Varit kär: Ja, såklart
Kör du bil: Nej
Har du ett jobb: Nej, jag studerar
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja alltid, gillar inte att vara ensam
Är du ett hälsofreak: Nja, ibland kanske jag får för mig saker, haha
Har du någon tatuering: Nej


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
gråtit: Nej
köpt någonting: Nej
varit sjuk: Nja, är lite snuvig
sjungit: Ja
sagt jag älskar dig: Ja
velat säga till några att du älskar dem: Ja
träffat någon ny: Nej
saknat någon: Nej
kramat någon: Ja
kysst någon: Ja


VILKEN..
tidning läser du: Cosmo och Glamour
buss åker du oftast: 11:an
frisyr har du: Rätt kort hår nu faktiskt eller löshår
dag fyller du år: 16 oktober

SENASTE..
film du såg: Säg att du älskar mig
sak du stal: Brukar inte stjäla
mat du åt: En knäckebröd macka
gången du åt en 7-eleven korv: Vet inte om jag har gjort det




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin