Sen natt eller tidig morgon?

Skrivet: 2007-05-28, 04:16:09 / Dagboken

Det börjar ljusna utomhus och vi sitter fortfarande här i soffan och chillar. Amanda skapade just en blogg, roligaste på länge faktiskt, vi skrattade så att vi grät.

Nu ska vi käka mat, klockan är bara halv fyra jag vet. Vi borde sova för länge sen. Men det gör vi inte. Chili gnäller, han har nog ont på sitt sår på halsen, eller kanske på det nya såret på benet som vi upptäckte idag. Vi måste nog ringa till vetrinären och fråga ifall det är någonting allvarligt. Nu kissade han på golvet också, det brukar han aldrig göra så det här är nog allvarligt, Jonathan kastade en penna på honom, stackarn, han vet ju inte bättre. Love you Chili♥ Du ska nog bli frisk snart ska vi se.

Jag upptäckte alldeles nyss, eller för ungefär två timmar sedan att Topshop har en internethandel, de har de säkert haft länge men jag är lite efter. Hittade i alla fall en massa snyggt där, ska lägga upp lite bilder på några favoriter som jag vill ha. Det lutar mot att vi åker till Stockholm på tisdag och shoppar, de kanske har några av mina favoriter från Topshop på butiken där.

Man kanske ska ta och säga godnatt, det är ju nästan så att solen håller på att gå upp.

Shishkebab sa:

Det är tidig morgon, nu.


Datum: 2007-05-28: Tid: 04:56:44
Bloggadress/URL: http://moxasin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin