The ending of The O.C.

Skrivet: 2007-05-28, 16:49:39 / Dagboken

Sista avsnittet av The O.C. sändes förra veckan, var det va? Jag kommer inte riktigt ihåg. Men jag tyckte att sista avsnittet var bra, det borde kanske varit ett tvåtimmars avsnitt, det känndes som att allting ordnade sig så snabbt. Men det var bra att serien inte slutade med att alla dog i jordbävningen eller något annat dåligt. Jag tycker att de lyckades summera allting på ett bra sätt, även fast hela säsong fyra suger rätt hårt i jämförelse med de tidigare säsongerna. De kunde väl inte hitta på någonting bättre, vilket jag tycker är lite synd. Men sista avsnittet var bra ialla fall. Men den stora frågan är: Vad ska jag titta på nu, när The O.C. inte går längre? Jag har ingen aning. Prison Break är bra, men de har ju tagit uppehåll ända tills i höst, det är ju nästan ett halvår kvar tills dess. Jag har varit så insnöad i O.C så jag har inte orkat engagera mig i någonting annat. One tree hill vet jag inte när det kommer tillbaka, om det nu gör det förstås, någon som vet?

image169




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin