28 november

Skrivet: 2007-11-28, 17:08:25 / Självpoträtt

Idag har vi varit nere på stan, igen. Den härgången köpte vi sidenband till mina glaskulor som jag ska hänga upp i fönstret i sovrummet och så har vi gymmat. Tittade även på gardiner på Morderna hem, men de som jag ville ha, var så klart slut, otur. För det var verkligen skitsnygga. Vi kom iväg till gymmet en stund i alla fall, det kändes skönt, blev fortfarande yr, men inte lika yr som senast. Nu håller jag på att svälta ihjäl, men Jonathan håller på att laga laxpasta, det är ett nytt recept så vi får hoppas att det blir gott. Jag är så täppt i näsan hela tiden och när jag snyter den högra näsborren för hårt, börjar jag blödanäsblod, jag hatar det. Får slem i halsen hela tiden nu, usch, jag mår så illa av det.

Idag har jag på mig mina nya skor från Vagabond, snygga va? I skinn och mycket stabilare än mina andra som var i mocka. De gick sönder för att jag gick på bakfalsen, men dessa kan inte åka ner därbak. Så det är bra. Me like. De är faktiskt i storlek 35 också, det är något som är bra med Vagabond, de säljer nästan alltid 35or.


image519
Kofta, Second hand
Randig t-shirt, Paris
Svarta jeans, Marseille
Knästrumpor, Lindex barnavdening
Stövlar, Vagabond. NYA


Hoppas ni har en bra dag :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin