Äntligen fredag

Skrivet: 2007-11-30, 21:44:38 / Dagboken

Kom nyss hem från Kajsa och Foppa, åkte dit och såg en Bäck-film efter att vi varit på stan en sväng. Träffade Sara och HägerGränden och åt en baguette och sedan träffade jag mamma och gick och köpte en julklapp till älsklingen. Han har köpt en till mig med och jag är såå nyfiken. På stan handlade jag även en duk, en stjärna till julgranen, en kökshandduk och två söta ljuslyktor som är rosformade, elle rnåt. Vi har det så mysigt här hemma nu. Längtar tills julen nu. På söndag är det första andvent, tiden går så himla fort, det känns ju som att det nyss var sommar. Fast på ett sätt känns det ändå länge sedan. Det har ju inte hänt så mycket den här hösten för min del direkt. Känner mig rätt borttappad i livet.


Nu blir det bara mys i soffan resten av kvällen
. Kanske tar ett glas vin eller en drink bara för att och Jonathan vill säkerligen ha en öl. Undra hur det går för Idolerna, har inte tittat på det ikväll heller. Har nog missat det tre helger idag nu, men utröstningen ska jag nog titta på.


Hoppas allt är bra med er.
Trevlig helg.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin