Choklad NON STOP till slut

Skrivet: 2007-11-22, 21:57:50 / Fotodagboken

Ikväll har jag tittat på Lyxfällan och tre avsnitt av Andra Avenyn och till det har jag ätit Marabous nya chokladkaka med Non Stop i. Den var god tycker jag, har varit så trött på deras smaker så det var på tiden att det kom en ny.

image502
Bild: jag själv

Så bra gick det för mig att vara nyttig. Men jag är ju så sugen på gottis hela tiden. Vad ska man göra åt godissuget egentligen? Äta frukt fungerar inte så bra för mig, nötter ska man ju kunna äta också, men då ska de vara osaltade och hur gott är det? Så det fick bli choklad idag, men ärligt talat så brukar jag inte äta så mycket godis, det är mest fika som slinker ner lite här och var. Och på helgerna är det oftast chips och dipp som lockar. Men godis är jag faktiskt sällan sugen på. Måste nog dra ner lite på fikat... men det är ju så trevligt.

Trevlig kväll.

sofia sa:

jag fattar inte varför det är så många som inte kan se bilderna..:S konstigt


Datum: 2007-11-22: Tid: 22:11:26
Bloggadress/URL: http://sollerax.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin