Efterfest eller vad?

Skrivet: 2007-11-17, 03:32:49 / Dagboken

Just nu har vi besök. Träffade två grabbar påvägen hem, Stefan och Danne och de ville komma hem till oss på efterfest. Och här sitter vi nu, de dricker, jag bloggar.


Våran kväll började hemma hos mamma. Vi åkte hem dit vid sjutiden, käkade pizza och korkade upp en vinflaska. Trevligttrevligt. Sara, Häger och en kille som heter Johan var också med. Sedan fortsatte våran kväll på Strike där vi bowlade och drack några goda drinkar. Aslutningsvis gick vi till Tip Top och åt kebab. Precis som vi brukar göra. På bussen hem träffade vi då Stefan och Danne och nu sitter de här helt fulla och galna och ska titta på porrfilm.


Jag vill helst av allt gå och lägga mig. Men det får väl vänta en stund, tills ljudnivån har dragits ner en aning. De ska käka nu så efter det blir det förhoppningsvs lite lugnare.


Jag har haft kul ikväll och det är ju det väsentliga. Trevligt att gå ut och så.


Godnatt och sov så gott.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin