Godmorgon!

Skrivet: 2007-11-23, 11:03:03 / Dagboken

Godmorgon på er!


Klockan är nnan elva och jag är uppe. Det var ett tag sedan, eller i söndags gick vi upp klcokan tio. Men jag brukar i vanliga fall inte komma upp förrän klockan ett, men nu ska det förhoppningsvis bli ändring på det. Det är inte nyttigt att gå upp så sent. Men jag har sovit dåligt inatt igen, men det har nog att göra med att jag går upp för sent på dagen, men ändå går jag och lägger mig förtidigt på natten. Men jag känner mig utvilad nu i alla fall.


Idag är det fredag i alla fall och ikväll ska vi hitta på något. Ska äta frukost nu och hoppa in i duschen efter det. Sedan ska vi väl åka ner på stan och till bolaget.


Jag har inte så mycket att komma med just nu.

Nu: Frukost

tilda sa:

hoppas du får en härlig fredag, kram!


Datum: 2007-11-23: Tid: 11:17:12
Bloggadress/URL: http://aouch.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin