Hemma hos mamma

Skrivet: 2007-11-24, 14:52:50 / Dagboken

Är hemma hos mamma, sov över här efter krogen igår. Känndes bra, för då slapp vi ta bussen hem. Idag ska vi göra absolut ingenting, bara slappa och ta det lugnt. Känns skönt att vara hemifrån så att jag slipper tänka på disk och städning.


Ikväll kanske vi ska träffa Foppa, det var ju ett tag sedan. Så det blir nog bra. Igår gick vi till Konrad, Sara, Häger och Johan följde med. Mette skulle också med men bangade ur, synd. För det hade varit roligare om hon hade varit med. Sara och Häger skulle åka hem vid ett tiden så vi gick och åt på Subway vid halv, gott med tonfisk baguette. Måste nog hoppa in i ducshen och göra iordning mig snart, känner mig äckligast ivärlden, med gårdagenssnink och ruffsigt hår. Men Jonathan ser fortfarande lika fräsch ut, killar har det så himla enkelt. Lyllos dem.

Har inte så mycket att skriva nu.


Take care.




Sanna sa:

Åh! Jag älskar subways baguetter :)


Datum: 2007-11-24: Tid: 16:19:29
Ida sa:

Sanna: Ja det är så himla gott :)


Datum: 2007-11-24: Tid: 16:49:34
Bloggadress/URL: http://hittaida.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin