Kvällspromenad och nattinatti

Skrivet: 2007-11-29, 00:18:15 / Dagboken

Efter Top Model gick jag och Jonathan ut på en kvällspromenad i fuktluften, det regnade inte men man kunde känna regndropparna i luften. Halt var det också, vi höll på att halka flera gången, rena isbanan. Men det var skönt i alla fall och nu har vi kramats och myst en massa.

Nu är det Sex and the city och sedan ska jag gå och lägga mig, hade jag tänkt. Och förhoppningsvis kommer jag upp innan tolv imorgon. Satsar på tio, elva tiden i alla fall. Måste ta en bit i taget. Idag har vi iallafall gymmat och gått på en promenad, men samtidigt har vi ätit chips och dipp. Men det förtjänade vi kanske, har trotsallt inte ätit så mycket annat idag.


Ni får gärna kommentera mina inlägg, det uppskattar jag :)


Godnatt.

Matilda sa:

svar: jadå, det gick jättebra =) hoppas du får en bra torsdag =)


Datum: 2007-11-29: Tid: 06:50:16
Bloggadress/URL: http://baramatilda.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin