Mönstrad t-shirt och shorts...

Skrivet: 2007-11-29, 18:25:36 / Självpoträtt

image521

Shorts, Bik Bok
T-shirt med tryck, Zara
Bolero, Second hand
Stövlar, Vagabond


Nu är jag proppmätt efter tacosen, men gud så gott det är.Tacos är ju alltid lika gott.
Annars har vi varit iväg en sväng till Nisses nu på eftrmiddagen och köpt lite smågrejer, bland annat så hittade vi samma gardin där som jag ville ha från Morderna hem, så nu har vi en lite juligare gardin att sätta upp i vardagsrummet. Den är vit med svarta och gråa träd och granar på. låter kanske inte så fint, men det är den.

Ikväll är det Lyxfällan, måste se det. Kan inte förstå hur folk kan låna så mycket pengar, om de inte har råd att betala tillbaka det och sen ta ännu fler lån, det är ju helt absurt. Så jag tittar på det för att jag själv aldrig ska göra på det viset. Men jag tror att jag har tillräckligt mycket vett för att inte göra det.


Godkväll

Matilda sa:

Fin outfit! =)


Datum: 2007-11-30: Tid: 16:07:59
Bloggadress/URL: http://baramatilda.blogg.se
Linn sa:

fint!


Datum: 2008-03-02: Tid: 20:51:01
Bloggadress/URL: http://Linnsies.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin